POZVÁNKA NA SCHŮZKU
RODIČŮ BUDOUCÍCH PRVŇÁČKŮ
Vážení rodiče,
dovolujeme si Vás pozvat na první informativní schůzku rodičů budoucích prvňáčků s třídními učitelkami,
která se bude konat v budově školy ZŠ a ZUŠ Karlovy Vary, Šmeralova 40 (1.stupeň) ve čtvrtek 5. června 2025 v 16,00 hodin.
Třídní učitelky budoucích 1. tříd:
Mgr. Marie Plačková (1.A) – hudebníci, tanečníci a žáci bez zaměření
Mgr. Petra Hejdová (1 .B) – výtvarníci a žáci bez zaměření
Těšíme se na setkání s Vámi.
Pokud se rozhodnete, že Vaše dítě nastoupí do 1. třídy jiné školy, dejte nám, prosím, tuto skutečnost na vědomí na tel. čísla 353 447 037, 353 447 048 nebo 353 447 021,
nebo e-mailem na: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
DESATERO PRO PRVŇÁČKY
1. Znám svoje jméno a příjmení, vím, jak se jmenují rodiče a kde bydlím.
2. Umím se rychle oblékat, svlékat a skládat věci na určené místo, rozepínat a zapínat knoflíky a zipy.
3. Dbám na pořádek ve svých věcech. Zvládám uklidit knížky, sešity, pastelky a hračky tam, kam patří.
4. Dovedu kreslit tužkou i pastelkami, zvládám malovat barvami. Poznám barvu červenou, modrou, zelenou, žlutou, hnědou a černou.
5. Umím pozdravit, poprosit, poděkovat, omluvit se a požádat o pomoc.
6. Umím jasně a správně vyslovovat (v případě logopedické péče informujte třídní učitelku).
7. Dovedu si připravit svačinku na ubrousek a po jídle si umýt ruce, dodržuji hygienické návyky.
8. Dovedu poslouchat maminčino vyprávění se zájmem a v klidu.
9. Zvládám pohotově reagovat.
10. Jsem samostatný, do školní tašky si sám uložím věci.
DESATERO PRO RODIČE
1. Každý den kontroluji za přítomnosti svého prvňáčka jeho školní tašku.
2. Každý den zkontroluji penál a připravím ostře ořezané tužky. Vím, že dítě jich má mít v zásobě několik.
3. Pomáhám dítěti v přípravě školních potřeb a učebních pomůcek za jeho přítomnosti, společně je ukládáme do tašky.
4. Školní pomůcky koupím podle pokynů třídní učitelky až po informativní schůzce rodičů budoucích prvňáčků.
5. Pravidelnou přípravu na vyučování rozdělím dítěti na kratší časové intervaly.
6. Příprava na vyučování by měla probíhat v klidném a příjemném prostředí, aby se dítě mohlo soustředit na svou práci.
7. V klidu si popovídám s dítětem o tom, co prožilo ve škole, snažím se odpovědět na jeho otázky.
8. O společných kulturních zážitcích (rozhlas, televize, kino, divadlo, koncert) si s dítětem vyprávím, snažím se mu vysvětlit, čemu nerozumělo. Tím rozvíjím jeho rozumové vnímání.
9. Své dítě pohladím, pochválím za dobré výsledky. Snažím se nezlobit se, když se mu něco ve škole nedaří.
10. Jsem součástí školy, nestojím mimo ní, zvykám si na zcela samozřejmé návštěvy ve škole.